Stavba metra do Motola

Popis projektu

09.10.2011 16:41

Plány a Vizualizace

09.10.2011 16:42

Účastníci výstavby

09.10.2011 16:44

Členění staveniště

09.10.2011 00:00

Postup výstavby

09.10.2011 16:46

Infocentrum stavby

09.10.2011 16:47

Fotogalerie

09.10.2011 16:52

Stavba metra do Motola: Aktuálně

Ve čtvrtek 19. ledna 2012 prorazil do budoucí stanice pražského metra Veleslavín razicí štít Adéla.
 

Adéla se v otevřené stavební jámě přímo setkala s druhým razicím štítem Tondou, který na stejné místo zavítal už na začátku prosince. Oba štíty urazily 1 062 metrů dlouhou cestu z Petřin shodně zhruba za dva měsíce. Na trase V.A, se jedná již o čtvrtou prorážku. K vidění bylo na rozdíl od předchozích prorážek exkluzivně také protažení razicího štítu stanicí. Tonda se totiž s Adélou příliš nezdržoval a vyrazil dál směrem ke stavební jámě na Evropské.

Pokud jde o traťové tunely, stavaři je mají hotovy takřka z poloviny. Ražba teď bude pokračovat směrem k budoucí stanici Červený vrch. Hned 100 metrů za Veleslavínem přitom dojde k důležitému momentu: štít vyjede ve stavební jámě E2 a bude provedena změna logistiky dopravy TBM. Od této chvíle už nebude směřovat dopravní pás s odtěženou zeminou na daleký Vypich, ale právě na toto místo.

Nový úsek pražského metra ze stanice Dejvická do stanice Motol bude dokončen v roce 2014. Linka A bude mít čtyři nové staniceČervený Vrch, Veleslavín, PetřinyMotol.

 

<< 6 | 7 | 8 | 9 | 10 >>

Anketa

Je podle vás potřebné prodloužení metra do Motola?