https://i.metro.cz/14/011/mecl6/RAB504d5e_F183525_02.jpg

ROPID - Zpoždění a čekání na zastávkách, to vadí cestujícím v MHD

05.02.2014 21:30

Devět z deseti cestujících je podle společnosti Ropid spokojeno s městskou hromadnou dopravou. A co na to sami cestující? "Čekáte 20 minut na zastávce, přijede přeplněný jeden vůz tramvaje. Když se do něj nevejdete, čekáte dalších 20 minut," stěžuje si čtenář Metra Jan Novák.

Problémová je linka 7, která dělá vrásky více lidem. "Tramvaj číslo 7, ač nemá příliš náročnou trať, nezdolává kopce ani nejede přes centrum, jezdí ve všední dny dost nepravidelně," píše čtenář J. Koutný z Prahy 5. Upozornili jsme proto na problém dopravní podnik. Podle něj však "sedmička" jezdí, jak má. "Nechali jsme pravidelnost spojů na lince číslo 7 prověřit, ale žádné zásadní anomálie nebyly zjištěny," uvedla mluvčí dopravního podniku Aneta Řehková.

Nejvíce stížností je při změnách

Někteří cestující si naopak jízdní řády pochvalují. "K dodržování časů uvedených v jízdních řádech nemám žádné připomínky, v posledních letech došlo v tomto směru k výraznému zlepšení," píše čtenářka Daniela Černá Churaňová.

Podle společnosti Ropid si lidé nejvíce stěžují v období změn v jízdních řádech. "V průměru zaznamenáváme 10 až 15 stížností denně," popisuje mluvčí společnosti Ropid Filip Drápal. Podle něj jsou cestující podle posledního průzkumu s návazností linek spokojeni, stěžují si převážně na vysokou cenu jízdného. Nejdůležitější však pro ně zůstává přesnost provozu.

 

Autor: METRO.cz