Instituce se domluvily na společné jednotné grafice všech informačních materiálů i na kampani, která bude dlouhodobě ukazovat výhody cestování MHD oproti jízdě osobním automobilem. Jednotlivé vizuály kampaně Kde jinde :-) jsou doplněny někdy i mírně provokativními texty, jejichž součástí jsou také úryvky z děl Michala Viewegha nebo hudební skupiny Mandrage. Grafický styl vytvořilo a navrhlo studio Dcode Creative.
S plakáty se setkáte nejen ve vozidlech a na zastávkách MHD, ale i tam, kde se nad nimi mohou zamyslet také řidiči osobních aut.
Představená část kampaně je ve skutečnosti jen počátkem dlouhodobé komunikační koncepce. V dalších měsících vznikne pokračování, ve kterém Dopravní podnik hlavního města Prahy a ROPID připomenou, že pražská MHD je z pohledu mezinárodních výzkumů jedna z nejlepších na světě, protože je levná, oproti ostatním metropolím přesná a jezdí po Praze opravdu všude a v jakoukoli denní i noční dobu, což není ve světě zcela běžné.